Нові станції метро "Мостицька" і "Проспект Правди" в мікрорайоні Виноградар будуть відкриті в грудні 2021 року, а будівництво метро на Троєщину - це питання 4-5 років при наявності фінансування, повідомив мер Києва Віталій Кличко під час огляду будівельних робіт.
"В грудні 2021 року дві станції будуть відкриті", – сказав міський голова.
У той же час, відповідаючи на питання про долю метро в лівобережний мікрорайон Троєщина, Кличко зазначив, що "без будівництва мосту ні про яке будівництво метро мови не може бути".
"Будівництво метро – це питання 4-5 років при наявності фінансування", – зазначив мер.
За його словами, зараз ведуться роботи із будівництва мосту, і влітку або ближче до осені всі іржаві конструкції на мосту будуть демонтовані.
"Візуально влітку всі кияни помітять, що роботи йдуть. Моє завдання – за два наступних роки зробити автосполучення між лівим і правим берегом", - підкреслив Кличко.
Він додав, що у планах міської влади, крім перших двох станцій на "зеленій гілці" будівництво ще двох станцій метро Сирецько-Печерської лінії – "Виноградар" і "Маршала Гречка". Довжина нової ділянки з чотирьох станцій буде майже 7,5 кілометрів. Також побудують нове електродепо, оскільки довжина лінії перевищує 20 км.
Розвиток лінії передбачено від станції "Сирець" у напрямку перетину вулиць Білицька та Північно-Сирецька, далі вул. Межовою до перетину з проспектом Правди з перспективою подальшого продовження цієї лінії до площі Тараса Шевченка. Введення їх в експлуатацію дозволить перевозити цією гілкою метро 34 тисячі пасажирів за годину. Загальна вартість будівництва чотирьох станцій складатиме, за розрахунками на сьогодні, понад 11 мільярдів гривень.
У рамках цього проекту вперше в Києві планують використовувати технологію вертикальних тунелів. При цьому станція "Мостицька" буде будуватися як станція глибокого закладення, а "Проспект Правди" і наступні передбачено будувати відкритим способом як неглибокі.
Раніше Віталій Кличко заявив, що через два роки планують відкрити автомобільне транспортне сполучення через Подільсько-Воскресенський міст в Києві і тільки потім можна буде говорити про будівництво метро.