В "Укрзалізниці" (УЗ) відзначають, що 30% аварій у 2020 році сталися з вини поганого стану рухомого складу.
Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, інформує "Інтерфакс-Україна".
За його словами, в 2020 році було зареєстровано 813 транспортних подій, в яких загинули 212 осіб і 40 отримали травми. З них - 479 аварій з рухомим складом, з яких 126 аварій - в результаті сходу з рейок рухомого складу.
"Тобто 30% аварій на "Укрзалізниці", пов'язані саме з поганим станом рухомого складу, решта 70% - це або проблеми інфраструктури, або сторонні особи, або інші причини", - зазначив він.
За словами Ткачова, експлуатація застарілого вагонного парку заважає "Укрзалізниці" ефективно транспортувати вантажі, погіршує оборот вагонів, збільшує час вантажних операцій, а також веде до непродуктивних пробігів вагонів і локомотивів. Крім того, з року в рік зростають додаткові витрати вантажовідправників на ремонт і підготовку вагонів до навантаження.
"У нас збільшується час знаходження вагонів під вантажними операціями. Потрібен час на те, щоб підготувати вагон до завантаження, заварити дірки, відремонтувати люки та інше. У приватних операторів така ж проблема, як і у нас. Але найбільша проблема зношеного парку - це, перш за все, загроза безпеки руху", - підкреслив Ткачов.
За його словами, сьогодні по мережі "Укрзалізниці" курсує 174 тис. вантажних вагонів різної форми власності. "З цього числа 90 тис. - приватні вагони, 84 тис. - вагони АТ "Укрзалізниця". Якщо говорити про вагонний парк "Укрзалізниці", то знос вагонного парку становить близько 89%", - зазначив він.