Топ-менеджер УЗ: Зношений вагонний парк - це пряма загроза безпеці руху

Поділитися
Топ-менеджер УЗ: Зношений вагонний парк - це пряма загроза безпеці руху © Дело.ua
За його словами, Мінінфраструктури розробило каскадне обмеження граничного терміну експлуатації.

Вагонний парк «Укрзалізниці», зношеність якого становить близько 89%, є прямою загрозою безпеці руху. Тому Мінінфраструктури спільно з УЗ планує запустити програму поступового обмеження терміну експлуатації вагонів та будівництва нових вагонів замість списаних. Таку думку в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна» висловив заступник директора департаменту з комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов.

«Програма містить оновлення всього двох родів рухомого складу: піввагонів і зерновозів. Це два найбільш масових види вагонів. І метою цієї програми є оновлення парку саме піввагонів і зерновозів. Планується поступове обмеження терміну експлуатації вагонів та побудова нових вагонів замість списаних. Всього планується протягом семи років списати майже 38,7 тис. зношених піввагонів, і натомість побудувати 30,2 тис. нових піввагонів; списати майже 18,8 тис. зерновозів і побудувати 14,6 тис», - сказав він.

Ткачов також підкреслив, що в Мінінфраструктури розуміють, що різке обмеження термінів експлуатації вагонів прийде до списання 54% вагонного парку або 95 тис. вагонів, і економіки не зможе перевозити вантажі залізницею.

«Тому програма розроблена таким чином, щоб протягом семи років проводилося поетапне скорочення гранично допустимого терміну експлуатації вантажних вагонів. Мета: за сім років скоротити граничний термін експлуатації вагонів до нормативного, встановленого заводом-виробником», - підкреслив топменеджер.

За його словами, Мінінфраструктури розробило каскадне обмеження граничного терміну експлуатації, щоб не було стресу ні для економіки, ні для вантажовідправників, ні для власників вагонів, ні для самої «Укрзалізниці». «Таким чином ми поступово скорочуємо граничний термін експлуатації вагона з метою його приведення через сім років до нормативного, того терміну, який гарантує його нормальну експлуатацію», - констатував він.

Нагадаємо, що в 2020 році 30% аварій на «Укрзалізниці» сталися з вини поганого стану рухомого складу. Торік було зареєстровано 813 транспортних пригод, в яких загинули 212 осіб і 40 отримали травми. З них - 479 аварій з рухомим складом, з яких 126 аварій - в результаті сходу з рейок рухомого складу

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі