Не дивлячись на те, що інтерактивний сервіс «Пульс податкової» був створений, в першу чергу, як антикорупційний сервіс, лише 3,7% звернень стосуються цієї проблематики.
Про це повідомили у прес-службі Державної податкової служби України (ДПСУ).
Як зазначають у відомстві, українські платники податків здебільшого використовують цей сервіс як консультаційний центр – за майже неповний рік сюди надійшло 26 тис. дзвінків.
При цьому переважна більшість звернень (23,5 тис.) стосувалася роз’яснень окремих питань адміністрування податкових платежів.
Власне повідомлень про необхідність врегулювання суперечливих питань у відносинах із податковою службою надійшло трохи більше 2,7 тис. Як стверджують у ДПСУ, 98% таких звернень були відпрацьовані оперативно та з позитивним результатом.
Найчастіше громадяни звертаються з приводу організаційних недоліків у роботі сервісних центрів або податкових інспекцій, наприклад, щодо труднощів із отриманням довідок, безпідставної відмови у видачі документів тощо. Такі звернення становлять 45%. Ще 33% платників звернулися на «Пульс податкової», щоб вирішити проблеми із поданням звітності. !zn
Читайте также:
Налоговиков проверят, насколько хорошо они знают свою работу
Налоговая обещает превратиться из фискального ведомства в «добрую фею» для бизнеса