ТНК-BP прагне продавати на своїх АЗС паливо в основному виробництва Лисичанського НПЗ, який в липні повністю перейшов на виробництво палива стандарту Євро-4.
«Ми хотіли б на 100% використовувати на наших АЗС паливо, вироблене на Лінік, оскільки воно відповідає високим стандартам. Лисичанський НПЗ повністю перейшов на Євро-4, і при купівлі палива для наших стандартних позицій ми орієнтуємося на цей рівень якості», - заявив Хюб Стокман, віце-президент з маркетингу ТОВ «ТНК-ВР Коммерс», виступаючи на конференції «Ринок нафтопродуктів України: структура, тенденції, маркетинг, технології» 13 грудня.
Як повідомлялося раніше, в червні Лисичанський НПЗ збільшив до максимуму давальницьку переробку нафти через збитковість виробництва нафтопродуктів для українського ринку. У зв'язку з цим, ТНК-BP змушена частково забезпечувати свою мережу паливом імпортного виробництва.
Хюб Стокман уточнив, що брендований бензин Pulsar 95, який продається на АЗС ТНК, відповідає стандарту Євро-5, базове паливо для нього закуповується в Литві. «Зараз це паливо займає 26% наших продажів бензину А-95. Продажі преміального палива в наших мережах зросли в 2,14 рази з червня, коли ми вивели це паливо на український ринок», - повідомив топ-менеджер.
За його словами, для українських споживачів дуже важливим є питання якості палива, тоді як європейські водії звикли до того, що нафтопродукти на всіх АЗС відповідають одному і тому ж стандарту. «Україна стоїть перед необхідністю перейти на Євро-4 якомога швидше, тому що цього хочуть споживачі. Що стосується мережі АЗС, що належить ТНК-BP, цього року ми перевели всі наші станції в Київському регіоні на продаж палива стандарту не нижче Євро-4», - заявив топ-менеджер.
Він додав, що при проведенні ребрендингу АЗС (приведення мережі до двох брендів: ТНК і BP) ключовим питанням для компанії є досягнення стабільної якості палива і послуг в усій мережі автозаправних комплексів.