Про це журналістам з нагоди перших ста днів своєї роботи заявив міський голова Тернополя Сергій Надал, передає кореспондент DT.UA.
Зокрема, за підрахунками нової влади міста, діяльність адміністративно-технічної інспекції завдала втрат міському бюджету на суму 3,5 млн грн. «Робота шляхово-експлуатаційної дільниці, яка займається прибиранням вулиць, теж коштувала недешево. В минулі роки в зимовий період це підприємство отримувало компенсацію з міського бюджету 2,2-3 млн грн. Цього року ці витрати становили 900 тис. грн. Вулиці і тротуари прибираються не гірше, а прибирання обходиться міській скарбниці більш ніж удвічі дешевше. Відомо також 5 фактів діяльності квартирного відділу міськради, внаслідок якої міський бюджет недоотримав майже 1 млн грн», - повідомив С.Надал.
Ці факти керівництво міста планує передати у контролюючі та правоохоронні органи для прийняття відповідних рішень.