«Укрзалізниця» підготувала проєкт нової тарифної реформи, які стосуються перевезень вантажів. Так, компанія планує підвищити вартість перевезень будівельних матеріалів на 52%, руди та вугілля – на 7%, повернення порожніх вагонів – на 67%. Про це пише Forbes Ukraine з посиланням на офіційну відповідь УЗ.
Як пише виданням, УЗ – не в найкращому стані. Компанії бракує до третини персоналу з штату 184 000 людей. Середня зарплата в УЗ у 19 905 грн – нижче ринку. Ще одна проблема – середній рівень зносу локомотивів компанії на кінець 2020 року складав 96,8%.
Відповідна реформа зробить тарифоутворення прозорішим, стабілізує роботу УЗ та не завдасть бізнесу шкоди, переконує СЕО УЗ Євген Лященко.
В УЗ очікують, що зростання тарифів почнеться вже в 2024 року.
Хоча повідомлялось, що реформа «Укрзалізниці» та позбавлення УЗ статусу монополіста на залізничному ринку дозволить створити конкуренцію та зробити нижчими тарифи на вантажні перевезення. Про це заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко у відповідь на ініціативу УЗ щодо гармонізації тарифів, передає «Бізнес Цензор».