Танкери з російською нафтою накопичуються біля Китаю, поки Індія обмежує закупівлі — Bloomberg

Поділитися
Танкери з російською нафтою накопичуються біля Китаю, поки Індія обмежує закупівлі — Bloomberg Фото ілюстративне © shipspotting.com
Накопичення нафти марки Urals біля Китаю — унікальна ситуація, яка привернула увагу спостерігачів.

Кількість танкерів, завантажених російською нафтою марки Urals, збільшилася біля східного узбережжя Китаю після того, як Індія — найбільший покупець нафти цієї марки, обмежила закупівлі через західні санкції, повідомляє Bloomberg.

За даними Kpler, станом на середу, 17 грудня, щонайменше п'ять суден, які перевозять близько 3,4 мільйона барелів, простоювали в Жовтому морі, що вдвічі перевищує обсяги минулого тижня і є найвищим рівнем для марки Urals у цьому регіоні за останні п'ять років. Ця локація знаходиться поблизу провінції Шаньдун, яка є центром незалежних нафтопереробних заводів.

Накопичення нафти марки Urals біля Китаю — унікальна ситуація, яка привернула увагу нафтотрейдерів у всьому світі. Це пов'язано з тим, що китайські нафтопереробні заводи не є типовими покупцями нафти цієї марки, що завантажується в віддалених західних портах РФ, віддаючи перевагу російській нафті зі східних терміналів через близькість і високий вміст дизельних фракцій.

Однак протягом останніх тижнів посилення контролю США за потоками нафти з Росії до Індії, а також санкції проти компаній “Роснефть” і “Лукойл” змусили продавців нафти марки Urals шукати інших охочих покупців у Східній Азії. За даними місцевих чиновників, цього місяця імпорт Індії, як очікується, становитиме 800 тисяч барелів на день, що менше цьогорічного піку у два мільйони барелів на день у червні.

Наразі не ясно, чи нафта марки Urals, що накопичується біля берегів Китаю, вже продана, або ж усе ще активно продається. Танкери можуть здійснювати довгі рейси із західної частини Росії, не маючи заздалегідь знайденого покупця. Але накопичення танкерів з Urals біля Китаю може свідчити про зміну в торгівлі.

Закупівля нафти індійськими нафтопереробними заводами перебуває в центрі уваги з того часу, як на початку цього року президент США Дональд Трамп почав тиснути на Індію, щоб вона різко скоротила або припинила закупівлі в Росії. Трейдери також уважно спостерігають за тим, як індійські покупці, які колись були найбільшими імпортерами російської нафти морським транспортом, справляються з санкціями Вашингтона проти основних виробників нафти в РФ “Роснефть” і “Лукойл”.

Чому після місяців зволікань Трамп нарешті вдарив по Кремлю санкціями? Про мотиви, ризики й ілюзії Трампа розповідав Олег Шамшур у статті “Трамп карає Путіна, але не заради України”.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі