Зобов'язання щодо участі в модернізації української газотранспортної системи (ГТС), які взяв на себе у рамках Брюссельської декларації Світовий банк, залишаються чинними.
Про це в інтерв'ю ZN.UA заявив директор Світового банку в Україні, Білорусі, Молдові Мартін Райзер.
«Ці зобов'язання залишаються чинними, у тому числі і для Світового банку. Якщо говорити про конкретні проекти, то Міненерговуглепром і НАК «Нафтогаз України» прийняли рішення починати модернізацію української ГТС з пілотного проекту модернізації української ділянки магістрального газопроводу Уренгой-Помари-Ужгород. І цей пілотний проект, якщо його буде розпочато, профінансують ЄБРР і Європейський інвестиційний банк, які також підписали Брюссельську декларацію», - повідомив представник СБ.
Що стосується спільної участі та координації, то, за словами М.Райзера, «ми продовжуємо працювати всі разом». «Європейський Союз виділив технічну допомогу, завдяки якій фінансується робота консультантів для розробки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) реконструкції ГТС. Коли цю роботу завершать, буде визначено загальну вартість майбутньої модернізації та реконструкції української ГТС, а також конкретні частки учасників - фінансових інститутів. Тому, я вважаю, говорити про це предметно на сьогодні передчасно», - додав він.
Відповідаючи на питання про те, кому конкретно допомагають консультанти - уряду, міністерству, «Нафтогазу» або «Укртрансгазу», директор Світового банку в Україні, Білорусі, Молдові сказав: «Безпосередньо допомагають "Нафтогазу України"».
Детальніше читайте у свіжому випуску «Дзеркала тижня. Україна» в інтерв'ю Алли Єрьоменко, Романа Ніцовича з Мартіном Райзером.