Суд стягнув з Міноборони РФ на користь державного підприємства "Антонов" 30,94 млн російських рублів пені та недодержки, що еквівалентно 9,88 мільйона гривень. Про це свідчить рішення Господарського суду міста Києва від 11 серпня.
У 1989 році військова частина 25966-А замовила у підприємства п/я А-3395 Міністерства авіаційної промисловості СРСР, правонаступником якого є ДП "Антонов", створення літака Ан-70. Термін дії договору встановлено до 1996 року.
У 1993 році уряди України і Росії погодилися не припиняти співпрацю за даним договором. У 2002 році Міноборони РФ прийняло всі права та обов'язки замовника за договором, таким чином ставши стороною угоди замість в/ч 25966.
У 2010 році термін здачі робіт за етапом 1.2.7.3 було продовжено до 25 листопада 2012 року. Ціна цього етапу становить 162 млн російських рублів.
ДП "Антонов" вчасно завершило цей етап і 23 листопада 2012 Міноборони РФ направило повідомлення про готовність робіт. У відповідь російське оборонне відомство надіслало заводу вимогу надати комплект звітних документів за вказаним попереднім етапом і, посилаючись на те, що прийом етапу 1.2.7.3 можливий тільки при пред'явленні матеріалів, що підтверджують виконання попереднього етапу.
ДП "Антонов" направило Міноборони РФ всі документи за етапом 1.2.7.3, а щодо попередньог етапу не направляло, оскільки це вимога необґрунтована і суперечить договору, згідно з яким кожен етап приймається окремо.
Суд прийшов до висновку, що Міноборони РФ порушило умови договору, не прийнявши етап робіт 1.2.7.3. Суд стягнув з російського оборонного відомства 29,32 млн російських рублів пені за порушення термінів приймання завершеного етапу робіт в розмірі 0,1% ціни виконаного етапу, як це передбачено договором. А також - 16,2 млн рублів недодержки за прострочення виконання зобов'язань за договором.
Представники Міноборони РФ до суду не з'явилися.
Нагадаємо, український літак Ан-70 був у п'ятірці літаків, демонстраційними польотами яких відкрився 50-й Міжнародний авіакосмічний салон в паризькому передмісті Ле Бурже. !zn