Міністерство фінансів України розробило проект документу для перевірки інформації у податкових органах щодо потенціальних отримувачів субсидій та пільг. Мова йде про Порядок надання Державною податковою службою Пенсійному фонду України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків для призначення житлових субсидій та/або надання пільг.
Наразі документ розміщений для обговорення на сайті Федерації профспілок (ФПУ).
Документом визначається механізм надання відомостей суб’єктами інформаційного обміну в електронній формі. Зокрема, ПФ подає до податкової в електронній формі запити на отримання інформації про джерела та суми доходів фізичної особи, річний дохід, про групу платників єдиного податку, до якої належить фізична особа - підприємець. Запит може містити інформацію щодо однієї або декількох фізосіб.
ДПС забезпечує обробку запитів у п’ятиденний строк з дня їх отримання та надає відповідь.
"Інформація, що передається, використовується суб’єктами інформаційного обміну виключно з метою реалізації ними своїх функцій та повноважень, визначених законодавством, і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом", - йдеться в документі.
Нагадаємо, пільговики, які отримують субсидію, можуть втратити її, якщо матимуть борги за комунальні платежі. Щоб не втратити державну допомогу, треба буде розрахуватися з боргами протягом квітня.