У трійку лідерів за кількістю торгових точок увійшли АТБ, Fozzy і Volwest Group, передає Ukrainian Retail Association з посиланням на дослідження компанії GT Partners Ukraine.
Мережа АТБ налічує 910 магазинів. На другому місці Fozzy Group, що управляє мережами "Сільпо", "Фора", Thrash!, Le Silpo, Favore, - 535 об'єктів.
Третє місце в топ-10 займає волинська компанія " Volwest Group (бренди "Наш Край", SPAR) – 243 магазину.
Найбільші темпи зростання демонструє мережа "ЛотОК". За два останніх роки рітейлер відкрив 51 новий мінімаркет, довівши загальну кількість своїх магазинів до 87 і стрімко увірвавшись в топ-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів.
Повідомлялося, що структура аграрного експорту з України за п'ять років фактично не змінилася. 57% всіх агропродовольчих поставок за трьома позиціями: соняшниковою олією, кукурудзою і пшеницею, які разом забезпечують близько $ 10 млрд надходжень.