ДП «Антонов» заперечує звинувачення в тому, що підприємство систематично переплачує за заправку своїх літаків, які виконують вантажні перевезення по всій земній кулі. У держпідприємстві наполягають, що наведена в розслідуванні «Схем» інформація не відповідає дійсності. Про це повідомляє Укрінформ.
Раніше видання «Схеми» опублікувало розслідування, в якому вказало, що «Антонов» систематично переплачує за заправку своїх літаків. При цьому він нібито не помічає наявні дешеві пропозиції покупки пального, в тому числі безпосередньо від аеропортів.
За словами представників підприємства, покупка авіаційного пального відбувається в рамках чинного законодавства і обумовлена специфікою, на яку не звернули увагу представники медіа.
Наприклад, все пальне, яке продають хендлінг компанії, є однаковим для всіх, а його ціна залежить більшою мірою від того, як воно потрапляє в аеропорти; до вартості пального можуть додавати місцеві податки, послуги із заправки тощо.
Крім того, за словами провідного фахівця комерційного відділу АТП ДП «Антонов» Сергія Галки, підприємство при заправці літаків керується не тільки ціною на паливо, а й тими можливостями, які надають хендлінг компанії. Зокрема, мова йде про надання кредитної лінії, адже «Антонов» поки не має вільних коштів для передоплати великих обсягів палива.
Ще одна причина, чому українське підприємство співпрацює з такими компаніями, стосується одного із зобов'язань, що прописуються в договорах. Воно передбачає, що протягом 30 хвилин компанії можуть узгодити пропозицію на заправку літака, а вже через 12 годин здійснити його обслуговування.
Відзначається, що при правильному підході така економія часу дозволяє заробити додаткові кошти на непланових рейсах, адже реагування на такі пропозиції здійснюється цілодобово і без вихідних.
Раніше повідомлялося в розслідуванні «Дорога Мрія» програми «Схеми» вказувалося, що ДП «Антонов» систематично переплачує за заправку своїх літаків, що перевозять вантажі на замовлення по всьому світу. Державна компанія вибирає для цього посередницькі Хендлінгова фірми, відхиляючи або ігноруючи наявні дешеві пропозиції, в тому числі пропозиції від аеропортів. Одна з таких фірм, з якою почастішало співпрацю стратегічного державного підприємства, компанія Jetex — продовжує працювати в окупованому Криму, обслуговуючи перельоти з Сімферополя.