З моменту подачі заявки від потенційного українського експортера до сервісу МЗС NAZOVNI і до укладання контракту із контрагентами на новому ринку зазвичай минає кілька місяців. За цей час українські дипломати допомагають бізнесмену знайти перевіреного та зацікавленого контрагента, узгодити базові умови поставок, пройти процедури узгодження і перевірки сертифікацій, а також разом з юристами попрацювати над умовами договорів. Про це в інтерв'ю Юлії Самаєвій, редакторці відділу економіки ZN.UA, розповів Держсекретар МЗС Олександр Баньков - Держсекретар МЗС: «Україна має бути не сировинним постачальником, а частиною міжнародних виробничих ланцюгів».
"Загалом ми маємо вже понад 1600 зареєстрованих у сервісі українських компаній. Переважно йдеться про малий і середній бізнес. Якщо не помиляюся, за цей час експерти NAZOVNI обробили понад шість із половиною тисяч заявок. Укладених контрактів — більш як 70", - сказав він.
В основному дипломати допомагають експортерам з підкоренням ринків ЄС, але їх так би мовити портфоліо є і Сполучені Штати, і країни Азії та Перської затоки. Поступово географія розширюється, що говорить як про зацікавленість світу у українській продукції, так і про готовність українського бізнесу виходити на нові ринки, де не було традиційно присутності України або вона була дуже незначною.
Сервіс МЗС NAZOVNI - це комунікаційна платформа між українським бізнесом і українськими дипломатами за кордоном із дуже широким функціоналом.
З іншими статтями авторки можна ознайомитися за посиланням.