Через спалах китайського коронавіруса, від якого вже загинули близько 1700 осіб, з січня місяця нафта подешевшала на $ 11 за барель. Однак зниження цін на автопаливо в Україні склало лише 60-70 копійок за літр. Про це повідомляє liga.net.
"Переломний момент настав 10 лютого, коли вартість палива досягла 13-місячного мінімуму - 53,3 долара. З тих пір нафта дорожчає, набравши за чотири дні 4 долари - 57,35 долара. Основна причина - очікування нафтотрейдерів, що найбільший добувач нафти - об'єднання ОПЕК - знизить обсяги видобутку, скоротивши пропозицію на ринку", - йдеться в повідомленні.
"Котирування на нафту падають, а це для нас хороша новина. Це означає, що нафтопродукти ми будемо купувати дешевше, і ціни на паливо будуть знижуватися", - сказав у коментарі виданню директор "Консалтингової групи А-95" Сергій Куюн.
У той же час, за даними enkorr, з 2 січня по 12 лютого середні ціни на бензин і дизельне паливо знизилися на 60-70 копійок за літр, порівняно з груднем - більш ніж на 2 грн.
"Частково це викликано "угодою" Офісу президента з АЗС, але в падінні цін є і фактор світових котирувань", - сказав Куюн.
За його словами, зараз ціни на АЗС стримують від крутого падіння кілька факторів.
"По-перше, невизначеність поставок російської нафти в Білорусь, яка займає на українському ринку нафтопродуктів і бензину близько 35%. По-друге, очікування рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі про введення мит на дизель з Росії", - додав він.
Повідомлялося, що Антимонопольний комітет вважає недостатнім зниження цін на паливо на українських АЗС за результатами аналізу цін у грудні.
Детальніше про те, чому в Україні стали буденністю грандіозні націнки на паливо, читайте в статті Сергія Куюна "Націнка на "тінь" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".