Про це сьогодні повідомляє The Telegraph з посиланням на "Міжнародну раду чистого транспорту". Дослідження відомства показало, що автомобілі шведського виробника викидають у атмосферу в 14,6 разів більше оксиду азоту, ніж дозволено, згідно з міжнародними нормами. Хоча в Volvo вже заявили, що міжнародний регулятор тестував "поламану" машину і перевірку треба повторити.
У машин Renault викиди вищі у 8,8 разів, а у продукції південнокорейської компанії Hyundai – в 6,9 разів.
"Ці автомобілі навряд чи пройдуть тест на викиди, а їхні виробники втратять доступ до ринку Євросоюзу, хіба що проблему усунуть впродовж сьогоднішнього дня", - повідомили в "Міжнародній раді чистого транспорту".
Сьогодні стало відомо, що скандал з Volkswagen спровокував обвал цін на платину. Аналітики також підкреслюють, що скандал навколо Volkswagen AG, пов'язаний з підтасовуванням результатів екологічного тестування, може спровокувати подальше падіння цін на платину, яка вже станом на четвер торгувалася на мінімумі шести років (за станом на 24 вересня – вартість була на рівні 942 доларів за унцію).
Видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції, оскільки компанія - один з найбільших виробників автомобілів і роботодавців в країні.
У 2014 році в сфері автомобілебудування працювали 775 тисяч німців. Це 2% від усіх працездатних громадян країни. Також експорт машин, який становить одну п'яту від всього, що Німеччина продає за кордон, приніс німецькій економіці минулого року 225 мільярдів євро. Сьогодні Volkswagen зізнався у махінаціях на європейському ринку.