Число поломок російських літаків потроїлося за рік, оскільки західні санкції, запроваджені у відповідь на агресію Росії проти України, негативно впливають на російську авіаційну галузь. Про це повідомляє Newsweek. Літаки, які експлуатує Росія, потрапили під санкції уряду США, а виробники літаків припинили постачати запасні частини і нові літаки.
З вересня 2023 року по 8 грудня 2023 року в Росії трапилося 60 інцидентів (вимушених посадок, загоряння двигунів та інших технічних проблем, що змусили авіаторів відмовитися від намічених маршрутів).
У вересні сталося 15 інцидентів, 25 у жовтні, 12 у листопаді та вісім 8 грудня.
За даними "Нової газети Європа", авіаційних подій було більше: з січня до серпня 2023 року в Росії зафіксували понад 120 інцидентів за участю цивільних літаків, які експлуатують російські авіакомпанії.
За оцінками незалежного російського агентства новин, проблеми з двигунами стали причиною 30% інцидентів у 2023 році, а проблеми з шасі - у 25%. Проблеми з гальмами, закрилками, системами кондиціонування повітря та лобовим склом також були звичайним явищем, кожна з яких становила від 3% до 6% випадків.
Нагадаємо, 7 грудня країни Великої сімки погодилися ввести заборону на російські алмази, одночасно ввівши систему їх відстеження. На Канаду, Францію, Німеччину, Італію, Японію, Велику Британію та США (G7) припадає 70% світового попиту на алмази з боку кінцевих споживачів. Експорт алмазів приносить Кремлю 4 млрд євро на рік. Під санкції ЄС потрапили російська нафта та трубопровідний газ, банки та інша торгівля на суму понад 130 млрд євро на рік, також до чорного списку внесено близько 1800 високопосадовців та організацій під час попередніх 11 раундів обмежень.