3- Київ, а в 2015 році такий потяг попрямує за маршрутом Москва - Мінськ - Варшава - Берлін. Ці плани передбачені концепцією модернізації існуючої залізничної інфраструктури до Чемпіонату світу з футболу 2018 року, повідомляє Центр транспортних стратегій.
Очікується, що використання цих потягів дозволить істотно скоротити час у дорозі на наступних маршрутах: Москва - Київ на 6 годин (з 13-ти до 7-ми годин), Москва - Берлін на 9:00 (з 27-ми до 18-ти годин ). Це відбудеться за рахунок технічних особливостей потягів і проведення процедур прикордонно-митного контролю на шляху прямування.
Кожен пасажирський потяг Talgo, який курсуватиме за цим маршрутом, коштує від 14 до 20 млн євро. Ці дизельні та електропотяги здатні розвивати швидкість понад 200 кілометрів на годину. Вони обладнані механізмом автоматичної зміни ширини колії, яка дозволяє перебудовуватися з однієї ширини колії на іншу без зупинки руху.
Влітку 2011 року іспанська Patentes Talgo SL і ВАТ «Федеральна пасажирська компанія» («дочка» «РЖД», що здійснює перевезення в дальньому сполученні) підписали контракт на постачання семи 20-вагонних потягів з автоматичною зміною ширини колії. За умовами договору, потяги повинні бути поставлені в 2014-2015 роках. Вартість одного складу від 14 до 20 млн. євро.
Основні технологічні особливості потягів Talgo - механізм автоматичної зміни ширини колії (без зупинки руху) з вітчизняного стандарту 1520 мм на європейський 1435 мм і система нахилу кузова, що дає економію 20-30% часу.
Потяги Talgo вже працюють на залізницях Узбекистану. !zn
Читайте також:
ЄБРР назвав запуск «хюндаїв» інвестиційним провалом року в Україні
Янукович сплутав Hyundai і Samsung
Азаров вирішив, що Україна Hyundai більше купувати не буде (відео)
Напівпорожні Hyundai пристосують для безкоштовного перевезення школярів