Припис залишається чинним досі, хоча невідповідності, знайдені російськими контролерами, було ліквідовано під час самої перевірки.
Результатом припинення, яке діє досі, стала неможливість продажу Кременчуцьким сталеливарним заводом своєї продукції вагоноремонтним і вагонобудівним заводам України. А продукція останніх, як правило, направляється на експорт до Росії.
У результаті ситуації, що склалася, паралізовано роботу вагоноремонтних заводів «Укрзалізниці» - Дарницького, Стрийського, Попаснянського, Панютинського, а також Стахановського, Крюківського, Дніпродзержинського вагонобудівних заводів, Криворізького дизельного заводу, Криворізького заводу «Трансмаш».
Різке зменшення випуску вантажних вагонів призвело до того, що багато підприємств почали направляти своїх робітників у неоплачувані відпустки без чіткої дати виходу на роботу. Скільки часу протримається заборона Реєстру сертифікації ніхто передбачити не береться.
За даними російських експертів на початку 2011 року найдешевший вантажний напіввагон російського виробництва коштував близько $72 тис., середня ціна - $75 тис. Вагон українського виробництва продавався на тих же умовах доставки за $68-69 тис. У минулому році Україна експортувала до Росії вагонів на суму близько 1.5 млрд доларів.
Росія однією перевіркою змогла паралізувати українські вагоноремонтні і вагонобудівні заводи
25 листопада, 2011, 08:30
Поділитися
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка
Флуд
Порушення дійсного законодвства України
Образа учасників дискусії
Реклама
Розпалювання ворожнечі
Ознаки троллінгу й провокації
Інша причина
Відміна
Надіслати скаргу
ОК
