Україна не може позиціонувати проект літака Ан-188 компанії "Антонов" як тільки український, заявив в четвер глава російської делегації на авіасалоні Ле-Бурже у Франції Сергій Корнєв.
Зокрема, за словами представника "Рособоронекспорту", літак Ан-188 є "продовженням російсько-українського транспортника Ан-70, тільки з іншими двигунами", цитують Корнєва "РИА Новости".
"З точки зору юридичної, Росія вклала достатню кількість грошей і претендує на близько 50 відсотків інтелектуальної власності (в проекті Ан-70). Це серйозне протиріччя. За великим рахунком, вони не мають права цього робити", - обурився представник російської делегації у Франції.
На авіасалоні в Ле Бурже "Антонов" представив проект транспортного літака Ан-188. Літак представляє собою продовження літака Ан-70, оснащеного замість чотирьох гвинтовентиляторних двигунів Д-27 чотирма двоконтурними турбореактивними двигунами, в якості яких розглядаються двигуни виробництва компанії "Мотор-Січ". Наголошується, що всі деталі літака будуть українського і західного виробництва.
Також в рамках виставки Ле Бурже Україна представила вже готовий транспортний літак Ан-178.
У травні 2015 року ДП "Антонов" перейшов з управління Мінекономіки у підпорядкування "Укроборонпрому" (Міноборони), втративши статус державного авіабудівного концерну.
Проектування Ан-70 було розпочату ще в часи СРСР - в 1978 році. Презентація літака українсько-російского виробництва відбулося вже в 1994 році.