Росія скорочує витрати на пропаганду – Die Zeit

29 сiчня, 2015, 15:38 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Російські державні ЗМІ звільняють працівників і урізають зарплати через обвал рубля і економічні проблеми країни.

Росія скорочує витрати на пропаганду – Die Zeit
Бюджет Russia Today скоротився вдвічі. © crimeavector.com.ua

Головний редактор англомовного рупора пропаганди Кремля Russia Today Маргарита Симонян обіцяла, що її канал буде на лінії фронту, якщо Росія буде вести війну. Про це вона говорила задовго до початку конфлікту в Україні. Однак сьогодні російські пропагандисти зазнають поразки на медійному фронті, залишившись без грошей.

Про це пише німецьке видання Die Zeit, зазначаючи, що Симонян нещодавно поскаржилася на серйозне скорочення бюджету Russia Today. За її словами, пропагандистському телеканалу доводиться закривати проекти і звільняти працівників. Крім того, відкласти в бік доведеться і амбіції запустити мовлення французькою і німецькою мовами.

"Через обвал рубля наш бюджет скоротився в двічі", - сказав Симонян, додавши, що 80% витрат на виробництво програм телеканалу здійснюються у доларах і євро.

Німецький оглядач нагадує, що Кремль хотів, аби Russia Today змагався на світовому ринку з такими гігантами, як CNN чи BBC. І телеканалу вдалося досягти серйозних успіхів, запустивши мовлення англійською, іспанською і арабською мовами. Однак тепер Москва не хоче витрачати на пропаганду стільки, скільки витрачала досі. І це обумовлено загальною потребою Росії заощаджувати через економічну кризу, яка виникла з падінням цін на нафту. Крім Міністерства оборони, всі інші державні відомства втратять 10% фінансування.

Минулого року Росія провела серйозну реорганізацію державних ЗМІ і збиралася збільшити фінансування Russia Today на 40%. Бюджет пропагандистського телеканалу повинен був скласти 445 мільйонів доларів США. Однак через війну в Україні і фінансову кризу на ділі рупору Кремля дісталося лише 236 мільйонів.

В Міністерстві зв'язку і засобів масової інформації кажуть, що бюджет може скоротитися до 100 мільйонів, якщо ситуація й далі буде погіршуватися. В цей же час, державна інформаційна агенція РФ ТАСС оголосила про наміри звільнити чверть своїх працівників. Звільнення почнуться в лютому. А тим, хто залишиться, скоротять зарплату на 20%.

В цей же час, Німеччина починає боротьбу проти російської пропаганди. Зокрема, Deutsche Welle планує запустити новий мультимедійний сервіс англійською мовою під назвою DWNews в квітні. Президент Deutsche Welle Пітер Лімбург заявив, що новий сервіс призначений для "викликів, що виникають у зв'язку з пропагандою Путіна". Повідомлялося також, що в Євросоюзі прийняли рішення про розробку питання боротьби з пропагандою Росії. Міністр закордонних справ Латвії Едгарс Ринкевичс раніше повідомляв, що Євросоюз розглядає можливість створення нового російськомовного телевізійного каналу, метою якого буде боротьба з російською пропагандою.

По матерiалам: ZN.UA / Підготував/ла : Сергей Цибрий
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК