Російський алюмінієвий гігант планує продавати продукцію на Лондонській біржі металів

Поділитися
«РУСАЛ» обговорював доставку деякої кількості алюмінію з російського далекосхідного порту Владивосток на склади LME (London Metal Exchange) в Азії.

Російська компанія "РУСАЛ" працює над планом доставки алюмінію безпосередньо на склади Лондонської біржі металів в Азії, оскільки російській компанії важко знайти покупців, пише Bloomberg.

«Русал» не перебуває під санкціями Заходу, але, тим не менш, він постраждав, оскільки деякі великі споживачі в Європі та США відмовляються продовжувати купувати метал російського виробника. У той же час внутрішній попит падає, оскільки російська економіка перебуває в рецесії.

Те, що «Русал» робитиме зі своїм надлишковим видобутком, є однією з найгарячіших тем дискусій серед металотрейдерів, дехто побоюється, що великі поставки на біржу можуть спричинити відхилення цін на LME (London Metal Exchange) від цін на світовому ринку алюмінію.

«Русал» обговорював доставку деякої кількості алюмінію з російського далекосхідного порту Владивосток на склади LME в Азії. Таку інформацію Bloomberg надали анонімні джерела, знайомі із цією справою люди, які побажали не називати імені, оскільки справа є приватною.

За словами деяких із них, наразі компанія лише розглядає можливість постачати невелику частину свого виробництва в якості пілотного випробування, оскільки вона пам’ятає, що великі надходження в запаси LME можуть знизити ціни. «Русал» є найбільшим за межами Китаю виробником легкого металу, який використовується у всьому, від банок для газованих напоїв до літаків.

Великі металургійні заводи зазвичай не реалізовують продукцію безпосередньо на біржі

Запаси на LME зазвичай зростають, коли глобальне економічне зростання сповільнюється, особливо на ринку алюмінію, де металургійним підприємствам дорого припиняти виробництво. Але для великого металургійного заводу незвично доставляти та продавати свій метал безпосередньо на біржі, що називається «прямим гарантуванням», оскільки це ризикує знизити ціну LME, яка використовується як еталон для всіх продажів.

LME не має складів у основних країнах-виробниках металу, частково для того, щоб перешкодити виробникам викидати свій метал на біржу.

Лондонська біржа може стати звалищем металу, який реальні споживачі не бажають купувати

Перехід Русала щодо продажу значних обсягів свого металу на LME може викликати новий головний біль для біржі, яка вже піддається критиці з боку користувачів через те, як впоралася з масштабним скороченням цін на нікель на початку цього року. Якщо біржа стане звалищем для металу, який значна частка реальних споживачів не бажають купувати, цінова політика LME може почати суттєво відрізнятися від цін на фізичному ринку. Це зменшить корисність біржі для користувачів, які покладаються на неї як на глобальний еталон.

LME заявила, що буде постійно стежити за ситуацією, оскільки пріоритетом є підтримка впорядкованого ринку. Біржа наразі не бачить жодних доказів того, що склади LME використовуються для «розвантаження металу на довгостроковій основі».

Останніми тижнями запаси алюмінію на LME зросли завдяки поставкам у Сінгапур та Порт-Кланг у Малайзії. За словами джерел, знайомих із ситуацією, це сталося здебільшого через приплив індійського металу, а не постачання «Русала».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі