В Україні через війну та інфляцію населення змушене тотально економити. Більшість покупців обирають магазини та торгові точки з низькими цінами. Про це йдеться у дослідженні NielsenIQ Ukraine та RAU, пише economics.novyny.live.
Як змінилися споживчі настрої
Згідно з дослідженням, 59% респондентів купують у продуктових магазинах найнеобхідніше. Так, 41% споживачів обирають магазини з низькими цінами, а 40% цілеспрямовано шукають та купують лише акційні товари.
Чим керуються покупці:
- знижки – 77% респондентів;
- накопичення балів - 64%;
- миттєвий подарунок – 22%;
- розіграш - 13%.
Середній чек покупок
У країні продовжує зростати середній чек, що зумовлено споживчою інфляцією. Так, найбільший середній чек наприкінці минулого року фіксувався в Одесі — 281 грн (на 16,5% більше у порівнянні з попереднім роком).
У регіонах ситуація така:
- Київ - середній чек становив 273 грн (+35,8%)
- Вінниця – 247 грн (+30,5%);
- Житомир - 244 грн (+33,1%),
- Харків - 228 грн (+22,7%);
- Львів – 221 грн (+23,6%).
При цьому більшість бізнесу (72%) прогнозує зростання цін на 21-30%.