Результати інфляції: як змінився середній чек при покупці продуктів харчування

Поділитися
Споживачі у пошуках магазинів з низькими цінами та акційних товарів.

В Україні через війну та інфляцію населення змушене тотально економити. Більшість покупців обирають магазини та торгові точки з низькими цінами. Про це йдеться у дослідженні NielsenIQ Ukraine та RAU, пише economics.novyny.live.

Як змінилися споживчі настрої

Згідно з дослідженням, 59% респондентів купують у продуктових магазинах найнеобхідніше. Так, 41% споживачів обирають магазини з низькими цінами, а 40% цілеспрямовано шукають та купують лише акційні товари.

Чим керуються покупці:

  • знижки – 77% респондентів;
  • накопичення балів - 64%;
  • миттєвий подарунок – 22%;
  • розіграш - 13%.

Середній чек покупок

У країні продовжує зростати середній чек, що зумовлено споживчою інфляцією. Так, найбільший середній чек наприкінці минулого року фіксувався в Одесі — 281 грн (на 16,5% більше у порівнянні з попереднім роком).

У регіонах ситуація така:

  • Київ - середній чек становив 273 грн (+35,8%)
  • Вінниця – 247 грн (+30,5%);
  • Житомир - 244 грн (+33,1%),
  • Харків - 228 грн (+22,7%);
  • Львів – 221 грн (+23,6%).

При цьому більшість бізнесу (72%) прогнозує зростання цін на 21-30%.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі