Загальне зниження оцінок репутації банків може бути пов'язане з поширенням інформації про можливість другої хвилі кризи.
У березні 2012 року оцінка репутації українських банків знизилася з 3,77 до 3,56 балів у порівнянні з вереснем 2011 року. Про це свідчать дані чергової хвилі дослідження іміджу банків України, яке регулярно проводить GfK Ukraine.
Це зниження стосується більшості з 12 найбільших банків, які оцінювалися в рамках дослідження.
Як відзначають у GfK, загальне зниження оцінок репутації банків може бути пов'язане з поширенням серед населення інформації про можливість другої хвилі кризи, що знижує довіру до банків загалом.
Оцінки характеристики «можу порекомендувати банк друзям/родичам» також знизилися у березні 2012 року для всіх банків. У середньому по ринку цей показник впав з 3,36 до 2,84 балів.
Найважливішими критеріями вибору банків залишається оцінка їхньої стабільності на ринку, а також тарифи на продукти, хоча їхня важливість знизилася у порівнянні з вереснем 2011 року на 6 і 7 п.п. до значень 50% і 42% відповідно. Зате підвищилася важливість критеріїв, які займають третю і четверту позиції за ступенем важливості - розташування відділень і тривалість роботи банку на ринку. Їхні показники зросли відповідно на 7 п.п. до 33% і на 6 п.п. до 25%.
На наміри скористатися послугами банків в майбутньому найбільший вплив здійснюють такі чинники, як готовність порекомендувати відповідний банк і розташування його відділень. !zn