Про це пише Bloomberg, додаючи, що українські чиновники, зокрема прем'єр-міністр Володимир Гройсман, намагаються привабити виборців перед голосуваннями 2019 року, виділячи безпрецедентні суми на ремонт доріг, які останній звіт Global Competitiveness Report назвав найгіршими у Європі. Інвестиції сягнуть 1,4% від ВВП України, що в чотири рази більше, ніж Київ витратив під час підготовки до чемпіонату "Євро-2012".
Видання цитує українського політолога Володимира Фесенка, який вважає, що все це "нагадує піар". Однак, McKinsey Global Institute вважає, що кожен долар, витрачений на інфраструктуру, може в довгостроковій перспективі принести економіці додаткові 20 центів за рахунок підвищення продуктивності.
"Це хороша інвестиція. У інфраструктури високий мультиплікатор, а в регіонах дороги - це ключова інфраструктура", - вважає член ради Національного банку і професор Університету Пітсбурга Тимофій Милованов.
На його думку, якщо буде забезпечений ефективний контроль за якістю, то кампанія з відновлення доріг закінчиться "не просто піаром".
В "Укравтодорі" кажуть, що на початку цього року 95% доріг в країні були у поганому стані. З 2015 року було відремонтовано лише 3600 кілометрів доріг, а це лише 1,3% від загальної кількості. Час покаже, чи піде будівництво доріг на користь українському економічному відновленню після стрімкого падіння ВВП впродовж 2 років. Останні дані показують, що зростання української економіки сповільнюється вже третій квартал поспіль.
Нагадаємо, що Гройсман пообіцяв ідеальні дороги в Україні через три-п'ять років. Повідомлялося, що Україна знаходиться 134-му місці в рейтингу якості доріг з 138-х можливих.