Ребрендинг банку «Форум» - закономірне явище, вважають експерти
11 вересня, 2012, 11:20
Поділитися
При зміні власників банку, його ребрендинг - логічна реакція покупця. У той же час, відзначають експерти, клієнтів у першу чергу цікавлять не стільки вивіска банку, скільки пропоновані їм продукти - ставки за депозитами і кредитами.
Ребрендинг банку «Форум», який був придбаний групою компаній «Смарт Холдинг» у німецького Commerzbank, є логічним процесом, а нові власники дають можливість фінустанові впровадити нові продукти та обрати нову стратегію бізнесу.
Таку думку висловив президент «Українського аналітичного центру» Олександр Охріменко.
«Змінився власник. Ребрендинг - це стандартна ситуація. Плюс до всього, потрібно поміняти вивіски, прибравши з назви CommerzBank», - зазначив він, додавши, що при продажу банку це є логічною реакцією покупця.
У той же час, на його думку, клієнтів буде в першу чергу цікавити не стільки вивіска банку, скільки пропоновані їм продукти - ставки за депозитами і кредитами. «І якщо буде кредитувати, то кого - юросіб або фізосіб", - додав експерт.
Охріменко вважає, що в перші півроку-рік банк буде визначатися з найбільш вдалою для себе стратегією - бути універсальним банком, займатися обслуговуванням корпоративних клієнтів або взагалі зробити з нього кептивні банки для обслуговування групи компаній «Смарт Холдингу». Поки, за його спостереженнями, оновлений банк пропонує в основному стандартні продукти банку «Форум». «У цілому для власників проблем не існує, й існувати не може», - уточнив він.
На думку експерта, поки що фінустанова буде підтримувати існуючий формат, залишаючись роздрібним банком та впроваджуючи нові роздрібні продукти. Рішення про те, переформатувати банк чи ні, може бути прийняте пізніше, причому власникам доведеться впроваджувати нововведення «на ходу». Тим більше, як підкреслює Охріменко, ведення роздрібного бізнесу в банківському секторі є непростим завданням.
У той же час, головним для «Форуму» зараз є сам факт його покупки потужним холдингом, здатним підтримати фінустанову фінансово та організаційно. «Добре те, що банк не збанкрутував, що він працює і обслуговує клієнтів. Добре, що його не кинули і не закрили. Але наскільки довго він зможе бути роздрібним, поки складно сказати», - зазначив аналітик. При цьому він висловив упевненість в тому, що «Смарт Холдинг» зробить все для підтримки банку і його роздрібного бізнесу. І додав, що зараз банк може придумати і запровадити багато нових продуктів, причому «виграти» він може за рахунок простоти та зрозумілості цих продуктів. !zn