Росія має намір скоротити на 30% плани з виробництва авіатехніки на 2014-2015 роки, з поточних 83 одиниць до 58, а фінансування авіаційних проектів зменшити на 5,3%. Це робиться на тлі і без того несприятливої ситуації в авіаційній галузі. Відповідний проект подав Мінпромторг РФ. У пріоритетні напрямки цієї програми не увійшов жоден зі спільних україно-російських проектів.
Зокрема, до пріоритетних проектів не увійшло будівництво Ан-124, про що йшлося під час грудневих домовленостей Путіна і Януковича. Нагадаємо, тоді президенти, зокрема, домовилися про серійне будівництво кількох десятків літаків Ан-124.
Раніше екс-прем'єр Микола Азаров повідомив, що завдяки цим домовленостям Україна і Росія випустять 80 літаків Ан-124. Сумарну виручку від цього проекту він оцінив у $ 12,890 млрд. При цьому Азаров оголосив такі плани "реальною програмою".
Всього за федеральною цільовою програмою на розвиток цивільної авіатехніки Росії пропонується витратити в 2014 році 43,2 млрд руб. замість 45,5 млрд, а у 2015 році - 45,9 млрд руб. замість 48,42 млрд руб., повідомляє "Газета.ру".
Це вже не перше коригування планів з виробництва російської авіатехніки у наступні два роки. В грудні 2013-го уряд прийняв рішення скоротити випуск літаків та вертольотів зі 100 одиниць до 83. Таким чином, плани авіавиробництва скорочено фактично вдвічі.
Сьогодні у Росії фактично виготовляються тільки SSJ-100 - дрібносерійно, і Ан-148 - епізодично, вся інша авіатехніка, незважаючи на те що в програмі вона є, фактично не виробляється. !zn
Читайте також:
Літакобудування як розмінна монета
Росія збирається допрацьовувати українські літаки Ан-124 "Руслан" без згоди "Антонова"
Російсько-українське підприємство зі створення Ан-124 буде запущено найближчим часом, - Медведєв