Про це сьогодні пише The New York Times. Вісім років тому Володимир Путін найняв американський піарників перед самітом G8.
"В ті часи його дуже турбувало, що думають про нього інші лідери, особливо президенти", - пояснює екс-посол США в Росії Майкл Макфол.
Тепер в розпал української-російського конфлікту Кремль вирішив, що його не цікавить думка США про нього.
Через це компанія Ketchum, яка заробила мільйони доларів на створенні позитивного іміджу Росії, була змушена скоротити свою співпрацю з Кремлем.
"Раніше контракт з Росією обслуговували 36 співробітників компанії в шести країнах світу. Тепер справами Москви займається лише 10 людей", - пише американське видання.
"А контракт компанії на представництво "Газпрому" нещодавно завершився, оскільки "Газпром" вирішив зосередитися на Європі", - пояснила курактор російського контракту в компанії Ketchum Кеті Дживос.
Викладач піара і дипломатії Гай Голан переконаний, що робота американської піар-компанії в інтересах Росії рівносильна тим, хто популяризує сигарети.
Колишні співробітники Ketchum кажуть, що американські піарники досі продовжують співпрацювати з радниками Путіна. Вони пересилають російським чиновникам питання ЗМІ, налагоджують зв'язки з проросійськими організаціями в США.
Ketchum також збирає публікації в ЗМІ про Росію і цікавиться настроями американських конгресменів, особливо тих, які працюють в небезпечних для Росії комітетах.
"Агенція складає стратегічні плани для Кремля щодо конкретних питань", - йдеться в статті.
Нагадаємо, що сьогодні прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск назвав події на Донбасі "війною" і порівняв їх з початком Другої Світової.