"ПриватБанк" буде обслуговувати не тільки своїх клієнтів
14 сiчня, 2011, 12:24
Поділитися
Один із найбільших українських банків «ПриватБанк» відмовився від введення із 1 грудня обмежень на роботу з роздрібними клієнтами, які не мають платіжної картки установи. Про це у понеділок, 22 листопада, пише газета "Коммерсантъ-Украина".Один із найбільших українських банків «ПриватБанк» відмовився від введення із 1 грудня обмежень на роботу з роздрібними клієнтами, які не мають платіжної картки установи. Про це у понеділок, 22 листопада, пише газета "Коммерсантъ-Украина".Нагадаємо, раніше у його відділеннях було розміщено оголошення, згідно з яким «обслуговування клієнтів за різними видами операцій буде проводитися тільки за наявності платіжної картки "Приватбанку". Це також підтверджували і в call-центрі банку.
Однак замість попереднього оголошення вже розміщено нове, в якому пояснюється, що платіжна картка «Приватбанку» пропонується тільки як інструмент ідентифікації особистості замість паспорта та ідентифікаційного коду платника податків.
Підкреслюється, що «ПриватБанк» пропонує картку в подарунок, а клієнти, які не мають карток цієї фінустанови, обслуговуються без жодних обмежень.
"Рішення про введення обслуговування клієнтів тільки за наявності картки ПриватБанку не було прийнято. В одному з дніпропетровських офісів проводився експеримент, в результаті якого було виявлено, що клієнти вважають за краще проводити ідентифікацію за допомогою картки «Приватбанку», тому що це скорочує час обслуговування у вісім разів", - говорить керівник PR-департаменту «ПриватБанку» Алла Шоріна.