Цей же суд розглядає ще одну справу - за позовом "Приватбанку" до "Дніпроавіа" про стягнення 444 млн грн заборгованості за кредитним договором від 21 січня 2014 року.
Нагадаємо, 30 березня 2017 року Госпсуд Дніпропетровської області задовольнив позов Фонду держмайна розірвав договір купівлі-продажу від 28 серпня 2009 року акцій "Дніпроавіа" (94,572% статутного капіталу товариства), який був укладений між ФДМУ і "Галтера" (пов'язують з групою "Приват").
Згідно з рішенням суду, акції "Дніпроавіа" повинні бути списані на користь держави. Свої позовні вимоги ФДМУ обґрунтовував неналежним виконанням умов договору купівлі-продажу з боку "Галтера" (мова йшла, в т. ч. про невнесення обіцяних інвестицій на 882 млн грн). Судові спори по цій справі тривають.
В рамках справи про банкрутство "Дніпроавіа" про своїх грошових вимогах до цієї компанії заявили в т. ч. "Галтера" (545,9 млн грн).
"Дніпроавіа" пов'язують з групою "Приват". За даними НКЦПФР, на кінець третього кварталу 2017 року власником 99,45% акцій "Дніпроавіа" була компанія "Галтера", засновниками якого в свою чергу, за даними держреєстру юросіб є ТОВ "Кельвис", ТОВ "ДІСКОР", ТОВ "Тасма", "Алданти Інвестментс Лімітед" (Беліз), "Этимо Трейдінг ЛТД" (Британські Віргінські острови), "Файневиа Сайпрус Лімітед" (Кіпр).
Згідно з судовими матеріалами від 2011 року, "Дніпроавіа" орендувало літаки у Brassbox Limited, Goiania Comercio E Servicos Internatiocionais, Troyon Assets Limited, Feyen Counsulting Limited. Восени 2017 року повідомлялося, що у "Дніпроавіа" вже немає повітряних суден, а частина з них перейшла до компанії "Роза вітрів".
Раніше повідомлялося, що Нацбанк і "Привабанк" оскаржують рішення суду про розірвання іпотечного договору між НБУ та компанією "Скорзонера" Коломойського.