Правила перевезення ручної поклажі авіакомпанії «МАУ» Коломойського не порушують законодавства – рішення АМКУ

07 вересня, 2021, 10:08 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Антимонопольний комітет прийняв рішення не на користь споживачів авіаперевезень.

Правила перевезення ручної поклажі авіакомпанії «МАУ» Коломойського не порушують законодавства – рішення АМКУ
© https://www.facebook.com/profile.php?id=100008142459311

Північне міжобласне територіальне відділення АМКУ провело дослідження конкурентності нових правил перевезення малого багажу МАУ та іншими авіакомпаніями. Про це пише проєкт «Ліга антитрасту».

Нагадаємо, що у березні 2019 голова Київського тервідділення (ТВ) АМКУ (нині Північне міжобласне) О. Хмельницький розповів виданню ЕП про намір дослідити чи є конкурентними правила авіаперевезень ручної поклажі та чи не обманюють вони споживача. Оскільки при цьому споживач купує квиток не за тією ціною, яку він першою побачив при пошуку, а за значно вищою.

До того питання оплати ручної поклажі занепокоїло європейські антимонопольні відомства. Так, з осені 2018 стали діяти нові правила перевезення багажу та ручної поклажі. Наприклад Wizz Air та Ryanair дозволяли безкоштовно брати на борт літака тільки одну сумку. Вона мала вміщатися під сидінням, а її розмір не повинен перевищувати 40х30x20 см та вагу 10 кг. За більші габарити треба було доплачувати від 5 до 25 євро за валізу. Однак через місяць антимонопольне відомство Італії визнало такі обмеження нечесною торговою конкуренцією і оштрафувало обох лоукостерів сумарно на 4 млн. євро. Wizz Air та Ryanair оскаржили санкції, остаточного рішення ще немає.

З січня 2019 МАУ теж ввів нові правила перевезення ручної поклажі. Пасажири тепер мають сплачувати 15 євро за кожну додаткову сумку вагою до 5 кг. та розміром 40х30x10 см. і 80 євро за валізу від 5 до 12 кг. Розмір основної - 55х40x20 см, 7 кг, а всі особисті речі, які везуть окремо від основної валізи (пакети з Duty Free, ноутбук тощо) вважаються додатковим місцем і підлягають оплаті – 15 євро. 

«Ліга антитрасту» запитала у ТВ чим же закінчилось їх дослідження. Виявилося, що перевіряли майже півтора роки. В решті-решт дійшли висновку, що «дії авіакомпанії МАУ… не мали/не могли мати негативного впливу на умови конкуренції на ринку перевезення пасажирів повітряним транспортом».

«Начебто ринок авіаперевезень конкурентний, інші авіакомпанії теж встановили обмеження, а отже пасажири можуть вибирати авіакомпанії з урахуванням цін та умов надання послуг», - йдеться у повідомленні.

Читайте також: Сьогодні паливний картель Коломойського спробує скасувати в суді штраф АМКУ на 4,7 млрд грн

Нагадаємо, що міністр юстиції Денис Малюська заявив про те, що Ігор Коломойський та Петро Порошенко гарантовано увійдуть в реєстр олігархів.

 

Підготував/ла : Олена Середа
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК