Посуха в Панамському каналі погіршує і без того напружену ситуацію, з якою стикається світова судноплавна галузь і ланцюги поставок через кризу в Червоному морі, повідомляє агенція «Інфоіндустрія». Щомісяця через канал проходить 1000 суден, які перевозять понад 40 млн тонн товарів, що становить 5% світової морської торгівлі.
В грудні 2023 року щоденна кількість суден, яким дозволено проходити через Панамським канал від звичайних 35-36 було обмежено до 22. В січні 2024 року до 20 та до 18 у лютому.
Наразі керівництво Панамського каналу збільшує кількість проходів на день до 24. Це скорочує час очікування та сприяє деякім перевізникам (як Hapag Lloyd) повернутися до звичного маршруту.
Панамський канал має велике значення для торгівлі США, враховуючи що він обслуговує близько 40% контейнерного трафіку країни. Влада та керівництво каналу докладають неабияких зусиль та ресурсів для покращення ситуації. Вони оголосили, що протягом двох наступних років буде витрачено 8 млрд доларів на екологічні, логістичні та технологічні потреби каналу.
Проте наразі ситуація не повернулася до нормального життя.
Раніше ми писали про те, що адміністрація президента США Джо Байдена розробляє плани тривалої військової кампанії проти хуситів у Ємені після того, як 10-денні удари не змогли зупинити напади угруповання на морську торгівлю. Це викликає занепокоєння серед деяких чиновників, оскільки безстрокова операція може втягнути США у ще один непередбачуваний близькосхідний конфлікт. Як і у випадку з війною у Секторі Гази, він може ще більше відволікти увагу від російської агресії проти України.