Порт "Чорноморськ": АМКУ перевіряє перешкоджання у доступі до інфраструктури, на яку мало плани Мінінфраструктури

Поділитися
Порт
На початку року в Міністерстві інфраструктури повідомляли про підготовку конкурсу про передачу державного порту в концесію. При цьому, як заявляли в міністерстві, інвесторів у порті  може зацікавити паромна переправа - та сама, про перешкоджання доступу до якої йдеться у справі Антимонопольного комітету.

Антимонопольний комітет України (АМКУ) відкрив справу стосовно державного підприємства "МТП "Чорноморськ" - через необґрунтоване підвищення тарифів, односторонню відмову виконувати договір із замовником, перешкоджання у доступі замовника на територію порту тощо. Про це повідомляє сайт АМКУ.

Ну думку Антимонопольного комітету, указані факти свідчать про порушення економічної конкуренції з боку порту "Чорноморськ".

Зазначається, що до Комітету надійшла заява компанії, яка займається переміщенням на митну територію України автотехніки та інших транспортних засобів. Компанія заявила про факти перешкод з боку ДП "МТП "Чорноморськ" у здійсненні стивідорної діяльності. А саме: необґрунтоване підвищення узгоджених сторонами тарифів на послуги зі зберігання автотехніки та транспортних засобів; в односторонньому порядку відмова виконувати умови договору; перешкоджання у доступі та вільному переміщенні працівників і транспорту компанії територією Спеціалізованого поромного комплексу.

"Такі дії ДП "МТП "Чорноморськ" призвели до усунення замовника з ринку стивідорних послуг у цьому морському порту", - стверджують в АМКУ перед початком розгляду справи.

Комітет також вважає, що перераховані дії ДП "МТП "Чорноморськ" містять ознаки зловживання монопольним становищем. Відтак АМКУ розпочинає розгляд відповідної справи.

Нагадаємо, "Чорноморськ" має приклади справді невдалої співпраці з орендарями інфраструктури порту. Так у липні другий термінал підприємства повернули державі після невдалого орендування інвестиційною компанією "Европіан Агро Інвестмент Юкрейн".

Водночас відомі також випадки порушень з боку підприємства. Так, у грудні минулого року САП і НАБУ викрили керівника ДП "Морський торговельний порт "Чорноморськ"під час одержання неправомірної вигоди в розмірі 250 тис. доларів.

Відомо також, що на початку року в Міністерстві інфраструктури повідомляли про підготовку конкурсу про передачу порту у концесію. При цьому, за словами міністра інфраструктури, яким на той момент був Владислав Криклій, інвесторів у порті "Чорноморськ" може зацікавити контейнерний термінал, а також паромна переправа - та сама, про перешкоджання доступу до якої йдеться у справі Антимонопольного комітету.

14 травня міністр інфраструктури Владислав Криклій  написав заяви про відставку за власним бажанням.

18 травня Верховна Рада відправила Криклія у відставку.

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі