"До платних доріг в Україні ще рік-два точно. Для цього ще треба напрацювати певні законодавчі рамки, зокрема, закон про концесії", - зазначив він.
Тим не менш, міністр особливо підкреслив той факт, що плата за проїзд торкнеться тільки абсолютно нових шляхів, побудованих за цей час, і до будівництва яких залучатимуться приватні інвестори. Всі інші дороги в країні залишаться безкоштовними.
"Всі дороги в Україні безкоштовні і не підлягають ревізії. У всіх інших випадках інвестор може побудувати паралельно платну дорогу і приносити економічну користь", - вважає міністр.
Раніше Володимир Омелян говорив про те, що європейські та китайські інвестори зацікавлені в будівництві концесійних доріг в Україні.
Нагадаємо, в листопаді цього року в Мінінфраструктури анонсували вихід європейських лоукостів на український ринок.