Підрозділ Газпрому з роздрібних продажів - Gazprom Energy, розглядає можливість ребрендингу своїх європейських структур, щоб у покупців в ЄС не виникало асоціацій з Росією. Про це повідомляє Financial Times.
"Gazprom Energy зіткнувся з неминучим крахом у березні, оскільки компанії ухилялися від нових контрактів", - зазначає видання.
Зокрема, такі проблеми у газпромівської компанії виникли в Великобританії, де Gazprom Marketing & Trading Retail Ltd - це найбільший постачальник газу в країні, який постачає понад 20% промислового та комерційного газу.
Британія навіть готувалася тимчасово націоналізувати "дочку" Газпрому через бойкот клієнтів. Британські держоргани намагалися розірвати зв'язки з Gazprom Marketing & Trading Retail Ltd.
Проте вже незабаром в Британії були змушені поставити на паузу ідею націоналізації, оскільки це коштувало б Британії приблизно 4 млрд фунтів стерлінгів.
Розв'язувати проблему взявся сам Gazprom Energy, який наразі розглядає ідею змінити назву Gazprom Marketing & Trading Retail Ltd. - на GM&T.
"Розглядається тонкий ребрендинг назви на GM&T, щоб збільшити свої шанси на виживання", пише видання.
Втім, у Росії підозрюють. що такий ребрендинг все ж таки не досить тонкий.
"Топменеджмент зацікавлений, але біда в тому, що це не радикальний ребрендинг, тому неясно, чи буде це мати велике значення", - сказав співрозмовник Financial Times, близький до компанії, що належить Кремлю.
Нагадаємо, проблеми у Gazprom Energy виникли не лише у Великобританії. На початку квітня Німеччина тимчасово перевела Gazprom Germania під державний контроль. Там пояснили, що такий крок є необхідним для того, щоб забезпечити постачання енергоносіїв та критично важливу інфраструктуру на тлі зростання недовіри між Німеччиною й Росією після вторгнення РФ в Україну. Відповідно до тимчасової угоди, право голосу в Gazprom Germania буде передане Федеральному мережевому агентству.