Перенесення в Україні на 1 січня 2020 року введення екологічних норм Євро-6 для транспортних засобів – підмога країнам, які масово позбавляються від автомобілів, що працюють на важкому паливі. Про це у своїй статті для DT.UA пише Василь САДОХІН.
Наголошується, що в Німеччині змінюється законодавство, що стимулює німців позбавлятися від своїх авто.
"Уже нині в центр багатьох німецьких міст заборонено в'їзд автомобілів без зеленої віньєтки, що відповідає стандарту Євро-4. І вже незабаром там обіцяють запровадити нову, уже синю, віньєтку для лобового скла, що відповідає більш суворому екологічному стандарту Євро-6. А це означає, що переважна більшість дизельних автомобілів узагалі не зможе в'їжджати принаймні в центри німецьких міст. Слід зазначити, що з 15 млн одиниць німецького автопарку сучасній еконормі Євро-6 відповідають усього 4 млн машин. А Євро-4 перестали продавати в ЄС іще 2009 року", - пише автор.
У черзі за старими німецькими авто опинилися й українці.
"Природно, ціни на б/в дизельні автомобілі різко пішли вниз, а їх експорт, насамперед у Східну Європу, навпаки, істотно зріс. Зокрема торік загальний дизель-експорт збільшився порівняно з попереднім роком зі 197 до 233 тис. штук. Основні напрямки експорту секонд-хенд дизелів - Румунія, Польща, Чехія, Болгарія та інші східноєвропейські країни... Серед споживачів дизельного секонд-хенду і Україна - 2017 року було завезено вдвічі більше таких автомобілів, ніж 2016-го", - зазначає автор.
Не тільки німці зацікавлені у потенційних покупцях своїх б/в автомобілів.
"Та, крім німецьких, є ще близько 300 тис. дизелів концерну "Фольксваген", викуплених в американського споживача через "дизельгейт". Спостерігачі зазначають, що ці новенькі авто вже з'явилися на ринку України з серйозним дисконтом", - нарікає автор.
Детальніше про наслідки перенесення введення екологічних норм Євро-6 в Україні читайте в матеріалі Василя САДОХІНА "Що обурює німця, то корисно українцю?" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".