Редакцію ZN.UA здивувало, чому співробітники офісу Пенсійного фонду, де ведеться прийом громадян, не мають сканерів, здатних зчитати QR-коди електронних документів із «Дії», і вимагають, зокрема, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера на папері. Про це пише Віктор Конєв у своїй статті на ZN.UA - "Пенсії діджиталізуються. Але від пенсіонерів, як і раніше, вимагають пред'являти папери та писати заяви від руки".
"Запитання не з повітря з’явилося, тому трохи здивувала офіційна відповідь ПФУ", - розповідає журналіст.
Зокрема, у Пенсійному фонді заперечюють реальність.
"Відділи обслуговування громадян (сервісні центри) територіальних управлінь фонду забезпечені необхідними технічними засобами для зчитування відповідних QR-кодів", - йдеться у відповіді.
ПРоте, редакція наголошує - не всі сервісні центри територіальних управлінь ПФУ забезпечено технічними засобами для зчитування QR-кодів. Зокрема, Віктор Конєв дав точну адресу сервісного центру, де їх немає: місто Житомир, Польова площа, 8.
Нагадаємо, що крім цього на головній сторінці вебпорталу ПФУ чорним по білому написано: щоб подати заяву для реєстрації на вебпорталі "необхідне особисте відвідування органу ПФУ". Тобто декларована ПФУ диджиталізація сервісів насправді має досить специфічні риси.