Паперові платіжки на оплату комунальних послуг не потрібно зберігати кілька років, оскільки вся історія таких платежів наразі доступна в інтернеті – в особистих кабінетах платників. Про це повідомляє CEO компанії Yasno, яка входить до Групи ДПЕК, Сергій Коваленко.
За його словами, існує низка популярних міфів серед споживачів про зберігання паперових платіжок та чеків. Головний із них – зберігання паперового рахунку три роки.
"Раніше за правилами користування електричною енергією для населення рахунок формувався з повідомлення та квитанції. Квитанцію в касі після оплати повертали клієнту, і в разі чого по ній можна було звіритися. Зараз усі розрахунки можна побачити онлайн – в особистому кабінеті Yasno", – пише Коваленко. у Facebook.
По-друге, паперовий рахунок не свідчить про те, що послуги було сплачено. Підтвердженням цього є квитанція про оплату.
По-третє, електронний рахунок, як і паперовий, є документом. Правила роздрібного ринку дозволяють постачальнику оформляти рахунки у форматі, який вибирає клієнт.
"Електронний рахунок має значну перевагу перед паперовим. Як мінімум, його не потрібно чекати, а в особистому кабінеті – інформації більше", – додав глава компанії.
Коваленко додає, що клієнти можуть відмовитися від папірців на сайті Yasno та отримувати виключно е-рахунки. За його даними, у Києві таких клієнтів налічується лише 123 тис.
Також експерти рекомендують українцям дотримуватись кількох рекомендацій у разі, якщо платіжки за світло продовжують приходити, хоча у квартирі ніхто не проживає.