Два попередні роки - 2019 й і 2020-й, - стали найуспішнішими роками для паливного рітейлу за всю його історію. Зростаючі обсяги продажів в поєднанні з вдалою ціновою кон'юнктурою дозволили відновити розвиток, зокрема будівництво нових АЗС. Однак держбюджет не відчуває зростання даного ринку. Про це в своїй статті для ZN.UA пише Сергій Куюн, директор ТОВ «Консалтингова група А-95» - «Королі і блазні: скільки податків платять мережі АЗС».
«Неозброєним оком видно, як ожили будівництва, активізувалися покупки-продажі АЗС. Якщо в грошах і динаміці, то добре підйом галузі ілюструє звітність «Концерну Галнафтогаз» (ОККО) - єдиною публічної компанії на ринку нафтопродуктів. У 2020 році її прибуток зріс на 54% і склала 1,458 млрд грн. Стільки ж «заробив» на ОККО і держбюджет. Це говорить не тільки про зростання, а й про те, що в Україні можна вести цивілізований бізнес », - пише автор.
Гравці самі вибирають куди їм вкладати надприбуток. Хтось платить податки, а хтось спонсорує футбольний клуб.
«Але абсолютним" чемпіоном "(щодо економії на податках - ред.) Стала мережа« Авантаж 7 ». По ній податкове навантаження на літр склала близько 8 копійок або була фактично нульовою. Це дуже дивно, враховуючи, що «Авантаж» і БРСМ входять в число лідерів за приростом нових станцій, що свідчить про дуже успішної діяльності цих гравців. БРСМ зросла в 2020 році на 30 АЗС ринковою вартістю 20-25млн дол. Оператор також придбав нафтобазу в Шепетівці, став спонсором ФК «Шахтар», - зазначає автор.
З іншими статтями Сергія Куюна можна ознайомитись на сайті ZN.UA.