Середня ціна дизельного палива на оптовому ринку з початку місяця опустилася на 3 грн/л, практично повернувшись на рівень, коли припинилися поставки пального з Білорусі. Про це пише enkorr з посиланням на дані Консалтингової групи А-95.
Вартість бензовозних партій ДТ в Новоград-Волинському (Житомирська область) досягла пікового значення 25 квітня - 26,70 грн/л. До 7 травня ціни опустилися в середньому до 23,50 грн/л, а деякі оператори пропонували пальне за 23,35 грн/л.
Ціна на білоруське ДТ на нафтобазах в Коростені (Житомирська область) до 7 травня знизилася до 23,30-23,40 грн/л. В розпал кризи пропозицій білоруського ДТ по Коростеню не було.
У столичному регіоні ціни опустилися до 23,50-23,70 грн/л порівняно з піком 25 квітня, коли вони досягали 26,50-26,55 грн/л.
У південних областях бензовозные партії ДТ подешевшали до 24,20–24,60 грн/л.
Нагадаємо, раніше Білорусь повністю зупинила транзит російської нафти. "Вимушена пауза" буде використана для виконання ремонтних робіт. При цьому після проведення ремонту планується відновити роботу тільки однієї нитки трубопроводу "Дружба", друга стане "сховищем" для некондиційної нафти.
Нагадаємо, 22 квітня, на білоруському "Мозирському нафтопереробному заводі" сталася поломка через неякісну російську нафту з підвищеним вмістом хлоридів.
В той же день білоруський концерн "Белнефтехим" тимчасово обмежив експортні поставки нафтопродуктів з Росії в інші країни. 25 квітня Польща зупинила транзит неякісної російської нафти по ділянці нафтопроводу "Дружба" через ризик виникнення серйозної промислової аварії. 26 квітня аналогічне рішення прийняла Україна.
27 квітня радник президента компанії "Транснафта" Ігор Дьомін заявив про те, що нафта нібито "була забруднена навмисне", російські правоохоронці відкрили кримінальне провадження. Проте непомітно "влити" в трубопровід на перегоні "Унеча-Мозир" кілька цистерн хлоридів неможливо.