"Особисто моя позиція не змінилася. Я вважаю, що це дивне рішення, якщо ми маємо ситуацію, коли на третину працює "Бориспіль", коли два їх термінали не експлуатуються в принципі, і коли не до кінця заповнений аеропорт "Київ". І при цьому ми, чомусь, розвиваємо аеропорт в Гостомелі", - цитує заяву міністра агентство "Українські новини".
Омелян вказав, що зі статегической точки зору це рішення є правильним – при можливості планувати потік в більш ніж 50 млн пасажирів.
"Але, на даний момент, мова йде про цифру в 10 млн пасажирів "Борисполя" при його проектній потужності в 25-30 млн пасажирів", - сказав міністр.
Глава Мінінфраструктури також зазначив, що на даний момент не існує точної економічної моделі розвитку аеропорту "Гостомель" та інфраструктури навколо нього, а також розуміння, як повернути необхідні інвестиції, оскільки дана ініціатива існує лише на рівні ідей.
10 липня найбільший європейський лоукостер Ryanair скасував запланований вихід на український ринок. Комерційний директор ірландської авіакомпанії Девід О'Брайен пояснив рішення менеджменту відмовою гендиректора "Борисполя" Павла Рябікіна виконувати угоди, досягнуті між Ryanair і Міністерством інфраструктури.
17 липня прем'єр-міністр України Володимир Гройсман запропонував перетворити аеропорт "Гостомель" під Києвом, який сьогодні виконує функцію бази для літаків ДП "Антонов", на базовий аеропорт для лоукостів, в тому числі компанії Ryanair.