«Після того, як зійшов сніг, я розбив ходову, - обурюється автолюбитель Іван Ларченков. - Довелося викласти на СТО $ 100».
Набагато складніша ситуація з приміським дорожнім покриттям. Так, особливе занепокоєння власників автомобілів викликає Овідіопольське шосе.
«Скоро курортний сезон, і прикро, що Одеса зустріне туристів розбитими дорогами. Коли в'їжджаєш до міста по Київській трасі - бачиш величезні ями на всіх трьох смугах дороги! - говорить менеджер з продажу Тетяна Ф. - Але перше місце за вибоїнами - у курортній Затоці, де дороги аби-як намагалися латати наприкінці минулого літа. До цього селище ганьбилося перед відпочивальниками і, судячи з усього, цього літа там буде ще гірше. Але ж там одна-єдина вулиця - і ту не можуть довести до ладу».
Трохи раніше, губернатор Едуард Матвійчук визнав, що стан одеських доріг перебуває на дуже низькому рівні.
Портал постійно поповнюється фотографіями й відео фіксаціями розбитих ділянок міських доріг і міжміських трас. Крім того, ресурс надає інформацію про ремонти, які проводять, або їхню відсутність
Кожен відвідувач має можливість оцінити зафіксовану яму за 10-бальною шкалою. Наразі лідирує ділянка лінії 13-го трамваю на розі Корольова. Навпроти обласного ДАІ.
«Нам вказують, що, мовляв, Балківську зроблено, ще кілька ключових вулиць в історичній частині, а на інші просто немає грошей! - заявив керівник проекту, водій з 14-річним стажем Сергій Дубенко. - Те саме - з Київською трасою. Але ж не можна говорити про хороші дороги, коли роблять лише стратегічні артерії».
В Одесі, заявив С. Дубенко, найпроблемнішими регіонами є Слобідка й Молдаванка, а також внутрішньоквартальні проїзди.
«А все тому, що ямковий ремонт у нас роблять лише для «відмивання» грошей. Сума «дорожніх» відкатів перевищує 30% від вартості робіт! При цьому в жодній угоді з підрядником не передбачено можливість пред'явити йому претензії за погану якість», - повідомив С. Дубенко. Скарги одеситів і гостей міста надсилатимуть до мерії, облавтодору й інших профільніих та контролюючих структур. Також планують вимагати у чиновників інформацію про тендери та умови угод на ремонт доріг.
«Наше завдання - зробити цю систему максимально прозорою, щоб не було корупції», - впевнений керівник проекту. Ще одна «фішка» проекту - за кілька тижнів на «4road» можна буде одним клацанням мишки надіслати скаргу комунальникам. Вона буде оформлятися автоматично.
В.о. голови міськуправління дорожнього господарства Сергій Підгайний заявив: «Ми відкриті для діалогу». Що стосується ямкового ремонту, то він, за словами чиновника, почнеться, коли температура повітря протягом 10 днів перевищуватиме 10 градусів вище нуля. Згідно з інформацією синоптиків, такого підвищення температурного режиму варто очікувати не раніше середини квітня.
Усього в 2011-му на відновлення і будівництво доріг у міськскарбницю покладено 190,8 мільйонів гривень, щоправда, з урахуванням боргів минулих років.
За матеріалами Сегодня