Про це повідомив начальник Головного управління економіки та інвестицій КМДА Ігор Довбань в ході громадського обговорення проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року, присвяченого розвитку туризму у столиці.
«На сьогоднішній день ми провели зустрічі з німецькою урядовою компанією GIZ, з якою підписано меморандум на 3 млн євро, які нам допоможуть систематизувати наші знання і підготувати міжнародний конкурс з брендування Києва», - сказав він.
Новий бренд Києва коштуватиме бюджету 3 млн євро
28 червня, 2011, 09:21
Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Київська міська державна адміністрація підписала меморандум з німецькою урядовою компанією GIZ на суму 3 млн євро, спрямований на допомогу у створенні бренду столиці.
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка
Флуд
Порушення дійсного законодвства України
Образа учасників дискусії
Реклама
Розпалювання ворожнечі
Ознаки троллінгу й провокації
Інша причина
Відміна
Надіслати скаргу
ОК