Новий бренд Києва коштуватиме бюджету 3 млн євро

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Київська міська державна адміністрація підписала меморандум з німецькою урядовою компанією GIZ на суму 3 млн євро, спрямований на допомогу у створенні бренду столиці.

Про це повідомив начальник Головного управління економіки та інвестицій КМДА Ігор Довбань в ході громадського обговорення проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року, присвяченого розвитку туризму у столиці.

«На сьогоднішній день ми провели зустрічі з німецькою
урядовою компанією GIZ, з якою підписано меморандум на 3 млн євро, які нам допоможуть систематизувати наші знання і підготувати міжнародний конкурс з брендування Києва», - сказав він.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі