"Нова пошта" почала приймати незапаковані посилки через поштомати

Поділитися
© vgorode.ua/
Допомога запакувати посилку обійдеться в 15 грн, незалежно від її розміру. У цю вартість входить коробка або пакет, а також всі додаткові матеріали.

"Нова пошта" оголосила про нову послугу - відправки незапакованих посилок через поштомати. Про це повідомляється на сайті поштового оператора.

«Тепер поштомат – це майже повноцінне відділення у вас у під’їзді, на заправці або біля магазину: забирайте, відправляйте і не турбуйтесь про пакування», — розповідає менеджер бізнес-продукту Богдан Шестопал.

За його словами, поштовхом для розробки послуги стали побажання клієнтів, яким було незручно самостійно пакувати посилку вдома, щоб відправити через поштомат.

Допомога "Нової пошти" запакувати посилку обійдеться в 15 грн, незалежно від її розміру. У цю вартість входить коробка або пакет, а також всі додаткові матеріали, як-от пухирчата плівка, стрейч або папір, які необхідні для крихких відправлень. А пакування документів взагалі безплатне.

Послуга доступна при створенні електронної накладної у мобільному додатку "Нової пошти" для поштоматів по всій країні.

Щоб замовити послугу пакування для відправлень з поштомату, необхідно:

  • створити електронну накладну для поштомату у додатку "Нової пошти";
  • вказати тип відправлення;
  • активувати послугу "Пакування";
  • обрати платника (відправника або отримувача);
  • розрахувати вартість;
  • завантажити незапаковане відправлення у поштомат та закрити комірку.

Після того, як клієнт підтвердив завантаження посилки у поштомат, диспетчер автоматично отримує повідомлення про надходження нової посилки й направляє заявку кур’єру для забору відправлення.

Кур'єр через спеціальний мобільний додаток для кур’єрів "Нової пошти" бачить, у яких комірках є незапаковані відправлення. Він підходить до поштомату зі спеціальною сумкою, у якій є необхідний набір для пакування: коробки різного розміру, пакети, наповнювач тощо. Кур’єр запаковує відправлення на місці, роздруковує та клеїть маркування, не відходячи від поштомату, щоб унеможливити загублення посилок. Далі він відвозить її до сортувального депо, де відбувається сортування та подальший рух посилки.

Якщо протягом доби після створення електронної накладної клієнт не покладе посилку в поштомат – система автоматично анулює цю накладну.

Нагадаємо, що сьогодні в Україні працюють 13 825 поштоматів Нової пошти, які встановлено на вулицях, у під'їздах, магазинах, на заправках, ТРЦ тощо. Це найбільша мережа поштоматів в Україні.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі