НКРЕКП роз'яснило, як правильно подавати скаргу у разі несправедливих відключень світла

Поділитися
НКРЕКП роз'яснило, як правильно подавати скаргу у разі несправедливих відключень світла © Василь Артюшенко, ZN.UA
Значна кількість цих скарг оформлені неправильно, а тому не можуть бути розглянуті.

В Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), надходить величезна кількість скарг про несправедливі графіки відключень світла, проте значна кількість цих скарг оформлені неправильно, тому не можуть бути розглянуті. Про те, як правильно подати скаргу, розповідається на сайті НКРЕКП.

Для того, щоб звернення споживача було розглянуто Комісією, у ньому обов’язково має бути:

  • зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
  • викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути:

  • зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
  • викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати;
  • в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
  • застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

"Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКП з операторами систем розподілу, за результатами якої будуть застосовуватись відповідні заходи регуляторного впливу", - наголосили в НКРЕКП.

Нагадаємо, раніше НКРЕКП та правоохоронними органами були проведені позапланові перевірки обленерго в кожній області, які  виявили порушення графіків відключень світла в роботі низки компаній. 

За інформацією Держенергонагляду, найбільше порушень виявили у роботі:

  •  ПрАТ "Волиньобленерго",
  • "ДТЕК Київські регіональні електромережі",
  • "ДТЕК Київські електромережі",
  • АТ "Полтаваобленерго",
  • ПАТ "Тернопільобленерго",
  • "Чернігівобленерго".

Найменше порушень зафіксували в АТ "Прикарпаттяобленерго",  "Харківобленерго" і ПрАТ "Кіровоградобленерго".

При цьому, лише після проведених перевірок в енергопостачальній компанії Yasno (група ДТЕК) повідомили, що змогли перерозподілити потоки та покращити ситуацію з постачанням світла в Києві, навіть не в окремих будинках, а в кількох районах.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі