В Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), надходить величезна кількість скарг про несправедливі графіки відключень світла, проте значна кількість цих скарг оформлені неправильно, тому не можуть бути розглянуті. Про те, як правильно подати скаргу, розповідається на сайті НКРЕКП.
Для того, щоб звернення споживача було розглянуто Комісією, у ньому обов’язково має бути:
- зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
- викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути:
- зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
- викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати;
- в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
- застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
"Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКП з операторами систем розподілу, за результатами якої будуть застосовуватись відповідні заходи регуляторного впливу", - наголосили в НКРЕКП.
Нагадаємо, раніше НКРЕКП та правоохоронними органами були проведені позапланові перевірки обленерго в кожній області, які виявили порушення графіків відключень світла в роботі низки компаній.
За інформацією Держенергонагляду, найбільше порушень виявили у роботі:
- ПрАТ "Волиньобленерго",
- "ДТЕК Київські регіональні електромережі",
- "ДТЕК Київські електромережі",
- АТ "Полтаваобленерго",
- ПАТ "Тернопільобленерго",
- "Чернігівобленерго".
Найменше порушень зафіксували в АТ "Прикарпаттяобленерго", "Харківобленерго" і ПрАТ "Кіровоградобленерго".
При цьому, лише після проведених перевірок в енергопостачальній компанії Yasno (група ДТЕК) повідомили, що змогли перерозподілити потоки та покращити ситуацію з постачанням світла в Києві, навіть не в окремих будинках, а в кількох районах.