Надійність німецьких авто знижується протягом ось уже понад чверть століття. Така динаміка призвела до того, що машини німецького виробництва майже перестали з’являтися на перших рядках відповідних рейтингів, повідомляє Deutsche Well.
У лідерах виявилися американські, японські та корейські бренди. Чому так сталося, журналісти Deutsche Welle вирішили розібратися.
На думку віцепрезидента J.D. Power Джека Долана, головною причиною зниження надійності є активне впровадження передових технологій. Перехід на інноваційні рішення – задоволення вельми дороге, і автовиробники постають перед вибором: підвищувати ціни на кінцеву продукцію або вишукувати можливість заощадити.
Німецькі бренди пішли другим шляхом і почали застосовувати менш якісні компоненти, агрегати й матеріали, вважає топменеджер.
Сучасні масові моделі не розраховані на тривалу експлуатацію. Берлінський дилер ретроавто Буркхард Штайнс наголошує, що зараз машини мають ресурс не більше 15-20 років. Раніше інженери закладали в них набагато більший запас міцності просто тому, що автомобілі змінювали не так часто, як у наші дні. Старовинні автомобілі з правильним доглядом можуть працювати “практично вічно”.
Схожу точку зору висловив відставний глава BMW Motorsport Маріо Тайссен. За його словами, ще півстоліття тому думка інженерів і конструкторів була визначальною, тоді як зараз останнє слово залишається за маркетологами.
Про суттєве зменшення витрат на інжиніринг на користь горезвісної “екологічності”, діджитал-технологій та електрифікації журналістам також заявив і член ради директорів Volkswagen Group Томас Ульбріх.
"Масовий перехід на нові силові установки й неперевірене ПЗ негативно позначаються на надійності кінцевої продукції", – резюмував експерт.