Про це сьогодні пише New York Times, нагадуючи, що саме росіяни впродовж років були найбільшими покупцями німецьких автомобілів. Але нещодавно автоконцерн Opel звільнив усіх працівників свого заводу у Санкт-Петербурзі.
Volkswagen закрив завод в Калузі через падіння попиту на російському ринку. В цей же час, хімічний гігант Німеччини BASF скасував свою угоду з "Газпромом" на постачання газу. А фармацевтична компанія Fresenius заморозила спільні проекти з російськими партнерами.
Видання пише, що наразі третина німецьких компаній відмовилися від інвестиційних проектів у Росії. А кілька фірм зовсім пішли з російського ринку.
"Не лише бізнес заморозив свою активність в Росії. Численні форуми про економічну співпрацю і політичні зустрічі були відкладені до кращих часів. Німецькі політики намагаються підтримувати дипломатичний діалог з Москвою, щоб вирішити кризу в Україні, однак довіра до Кремля зникає", - йдеться в статті.
При цьому видання пише, що Росія дуже сильно залежить від німецького імпорту. В цей же час Берлін не відчуває таких тяжких наслідків від зупинки співпраці з Москвою. Раніше стало відомо, що американська компанія General Motors припинила постачати автомобілі в Росію. При цьому американський виробник автомобілів запевнив, що замовлені раніше машини марок Opel, Chavrolet і Cadillac будуть доставлені за тією ціною, яка була домовлена раніше. Курс рубля змусив компанії Данії піти з Росії. Зокрема, з Росії на час економічної кризи йдуть компанії, які працюють у сфері сільського господарства і харчової промисловості.