В Україні існує алгоритм отримання недоотриманої пенсії. Ним можна скористатися, щоб одержати недоотриману пенсію померлої людини. У Пенсійному фонді дали роз'яснення, які документи для цього необхідні. Про це пише видання «На пенсії».
Як отримати недоотриману пенсію померлої людини
Для цього необхідно надати такі документи:
- заява, в якій зазначено період часу невиплати пенсії;
- паспорт громадянина України та його копія;
- копія свідоцтва про смерть;
- пенсійне посвідчення (за наявності);
- документ, що підтверджує родинні стосунки з померлим (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб);
- довіреність, оформлена відповідно до вимог чинного законодавства (за потреби).
Зазначається, що подати заяву на отримання послуги можна:
- особисто;
- через законного представника шляхом надсилання документів поштою (рекомендованим листом);
- заповнити заяву на отримання послуги онлайн на вебпорталі електронних послуг ПФУ. При цьому слід заповнити всі необхідні онлайн форми.
Нагадаємо, що в Україні окремим категоріям пенсіонерів можуть призначати пенсії автоматично.