Завершено збір коштів «Небайдужі рятують серця дітей», який організували партнери даного проєкту: фандрейзингова платформою UNITED24, гурт TVORCHI та компанія платіжних технологій Visa.
Гроші направлять на офіційний рахунок Міністерства охорони здоров’я України для закупівлі інкубаторів інтенсивної терапії. Вони необхідні для передчасно народжених дітей, яких в Україні побільшало через стрес матерів, що викликаний війною.
Метою було зібрати мінімум 10 млн грн, а фінальна сума збору склала 11 924 114 грн.
«Протягом року команда UNITED24 намагається створювати ідеї для зборів, щоб долучати до них якомога більше людей з усього світу. Такою ідеєю у зборі з гуртом TVORCHI став костюм з іменами передчасно народжених дітей. Джеффрі та Андрій викликали величезний інтерес на Бірюзовому хіднику Євробачення і ми вдячні кожному, хто допоміг розказати історію цього важливого збору», – прокоментувала координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь.
«Ми неймовірно вдячні всім, хто долучився до нашої кампанії зі збору коштів – як в Україні, так і за її межами. Окрема подяка всім партнерам, які відгукнулись і підтримали. Результати перебільшили наші очікування. Ми раді, що важливе медичне обладнання, яке закуплять, допоможе нашим лікарям рятувати життя новонароджених українців у ці непрості часи. Ми хочемо, щоб кожне дитяче серце билось», – коментує дует TVORCHI.
«Дякуємо нашим партнерам, дуету TVORCHI та платформі UNITED24 за плідну співпрацю. Ми бачили, як благодійники з України та всього світу долучилися до збору коштів, довівши, що вони й справді небайдужі. А завдяки подвоєнню всіх внесків, зроблених з карток Visa українських банків, нам вдалося спрямувати на порятунок новонароджених ще більше коштів. Ми знову побачили, яким ефективним та зручним може бути благодійний збір із використанням цифрових платежів», – зазначає Світлана Чирва, віцепрезидентка, регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові.
Жертвувати на порятунок недоношених немовлят закликали численні вуличні візуальні матеріали, зокрема фізична інсталяція «Небайдужі серця» на Центральному залізничному вокзалі Києва. 7–13 травня дует TVORCHI презентували її перед мільйонною аудиторією «Євробачення-2023» у Ліверпулі, де представляли Україну з піснею “Heart of Steel” («Серце зі сталі»).
Банком-еквайром виступив monobank. Кампанія зі збору коштів тривала з 28 квітня по 28 травня. До суми, акумульованої впродовж цього місяця, були додані кошти, зібрані під час благодійного “Куражу” 10 і 11 червня. Офіційні правила проведення благодійної акції «Рятуємо дитячі серця, бо небайдужі» доступні за цим посиланням.