НБУ остаточно зобов'язав банки розкривати повну інформацію про послуги

Поділитися
НБУ остаточно зобов'язав банки розкривати повну інформацію про послуги © Прес-центр НБУ
Фінустанови повинні будуть змінити інформацію про послуги на сайтах і в рекламі.

Національний банк України затвердив нові вимоги до розкриття банками інформації про послуги в рекламі і на сайтах, а також рекомендації щодо організації банками розгляду звернень споживачів. Про це повідомляє прес-служба НБУ.

Банкам необхідно змінити інформацію про послуги на сайтах і в рекламі, щоб відповідати вимогам. НБУ дає фінансовим установам шість місяців для адаптації.

При цьому через три місяці всі банки повинні надавати вичерпну інформацію про послуги на сайті в єдиному уніфікованому форматі. Зокрема, вказувати повну вартість послуги, в тому числі комісії третім особам і платежі за додаткові послуги (наприклад, страховій компанії, державному реєстратору, нотаріусу, оцінювачу), періодичність погашення кредиту, умови дострокового повернення, можливі штрафи в разі невиконання клієнтом зобов'язань.

"Споживач, зайшовши на веб-сайт будь-якого банку, повинен мати можливість завантажити файл з вичерпною інформацією про повну вартість, умови отримання послуги, ризики і т. д., А також легко порівняти послуги кількох різних банків. Управління захисту споживачів фінансових послуг Нацбанку через три місяці почне контролювати дотримання банками цих вимог і здійснювати щоденний моніторинг веб-сайтів", – йдеться в повідомленні.

НБУ повідомляє, що за нерозкриття інформації про послуги в повному обсязі в законодавстві передбачені штрафні санкції від 300 до 600 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожен випадок.

Через шість місяців на сайтах банків повинні з'явитися калькулятори для розрахунку витрат або доходів від послуги.

Також через шість місяців запрацюють нові вимоги до розкриття інформації в рекламі. Реклама також має містити істотні характеристики банківської послуги, зокрема, інформацію про повну вартість, умови отримання послуги, ризики і т.д.

НБУ рекомендує банкам розробити автоматизовану базу даних, куди вноситиметься вся інформація про звернення громадян.

Читайте також: НБУ переводить систему електронних платежів на режим роботи 23 години на добу 7 днів

Також банкам рекомендується визначати відповідального співробітника за розгляд кожного звернення, проводити програми навчання співробітників банку, які працюють з клієнтами, усувати виявлені при зверненні порушення, а також попереджати подібні порушення щодо інших клієнтів.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі